Overlijden medeparochiaan
Gerard Zwartendijk

Op 03 januari jl. ontvingen we het droevige bericht dat is overleden dorpsgenoot en medeparochiaan dhr. Gerard Zwartendijk. Vele jaren woonachtig aan de Amsteldijk Zuid aan de rand van het dorp Nes. Hij was een trouwe bezoeker van de vieringen in de St.Urbanus, samen met zijn broers, waar ze altijd rechtsachter in de kerk zaten. Als postbezorger in Amstelveen verdiende hij de kost, altijd op de fiets. Zo ging hij ook altijd door het dorp. Een vriendelijke man, rustig, zachtmoedig, zo hebben we Gerard gekend.

De uitvaartplechtigheid, waarin Elly van Rooden zal voorgaan, zal plaatsvinden op dinsdag 10 januari om 11.00uur in de St.Urbanuskerk. Na de uitvaartdienst zal Gerard begeleid worden naar zijn laatste rustplaats op kerkhof ‘Vreedenhof’, gelegen naast de kerk.

Na de begrafenis is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in het dorpshuis ’Nesse’.

Wij wensen familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.